сряда, 10 октомври 2007 г.

Екопротести и полицейски произвол

"Екопротести и полицейски произвол" е моя публикация в сп. Обектив - бюлетин за правата на човека. Темата е отношението на властите към протестиращите природозащитници. Или доколко се зачита правото на мирен протест у нас.

В същия бр.146 на сп. Обектив има и публикация на Асен Генов от инициативната група "Да спасим Иракли!". В нея се описва историята на проблема за защитената местност "Иракли - Емона".
"Да спасим Иракли: морал или (българско) право"
корица: снимка от арест при протеста на паметника Левски. автор: LGB@indymedia

2 коментара:

  1. Здравейте,

    изключително хубаво ми стана да попадна на вашия блог! Иска ми се да ви кажа нещо, но както често сатва думичките бягат, за това единственото което ми идва е да ви пожелая успех с цялото си сърце. Радвам се да видя, че има юристи в каузата, защото често хората не са ориентирани (каквато съм и аз)!

    Поздрав и успех!
    zlatusha

    ОтговорИзтриване
  2. Браво наистина !!!
    Пълна подкрепа и от мен :))
    повече хора трябва да стигат до този блог :)

    ОтговорИзтриване